مگر نمی دانی از پستی دنیا آن بود که سر یحیی را برای گردنکشی از گردنکشان بنی اسرائیل به هدیه بردند؟

عبدالله بن عباس و عبدالله بن زبیر، به خدمت حضرت مشرف شدن و اظهار داشتنند:"شما در مکه بمانید". فرمود:"من از رسول خدا (صلی اللّه علیه وآله) دستوری دارم که باید آنرا انجام دهم".ابن عباس از نزد امام حسین (علیه السلام) بیرون آمد و در بین راه "واحسیناه" می گفت پس ار آن عبدالله بن عمر آمد و گفت:"بهتر آن است که با مردم گمراه صلح کنی و اقدام به جنگ نفرمایی".
فرمودند: "مگر نمی دانی که از پستی دنیا آن بود که سر یحیی را برای گردنکشی از گردنکشان بنی اسرائیل به هدیه بردند؟ آیا نمی دانی که بنی اسرائیل از طلوع فجر تا برآمدن آفتاب، هفتاد پیغمبر را می کشتند و سپس به بازار آمده و به معاملات و خرید و فروش خود مشغول می شدند و گویا هیچ کاری را انجام نداده اند. ولی خداوند در عذاب آنان تعجیل نکرد و به آنان مهلت داد و پس از سپری شدن مهلت، انتقام شدیدی از آنان گرفت. ای عبدالله از خشم و غضب خداوند بپرهیز! و از یاری من کوتاهی مکن!".

کار امروزشان نیست. آنقدر این نقشه تکراری است که نگو و نپرس! خنده دار است. ولی عده ای بارها از یک سوراخ گزیده می شوند ... این یکی عجیب است!
اما این یکی عجیب نیست این که همان هایی که برای آجر کردن نان مردم بر طبل تحریم کردن مردم ایران میزنند و نمی گذارند دارو به کودکان مظلوم پروانه ای برسد امروز هم مرگ یک دختر را دستاویز کرده اند و ملیجکانه، علمداری قوم لوط و جالوت را می کنند! البته آنها نانشان را همیشه در خون میزنند.
و همانهایی که مردم را زیر شکنجه های وحشیانه و ددمنشانه می کشتند و می کشند، شده اند دایه دلسوز تر از مادر برای مهسا! عجب...!
وای بر صاحبان و کارکنان اسنپ و دیوار و دیجیکالا(که همین دیجیکالا خودش مروج بی عفتی و بی حجابی در تبلیغاتش بوده است) و مثل اینها ، شما سایت هایی که در آغاز کسب و کارتان همین مزدورانِ ملکه و منافقین خلق، دست و پا میزدند تا جلوی کسب و کارتان را بگیرند ! حالا که جان گرفته اید و مالی به جیب زده اید آن هم از صدقه سر حمایت همین مردم انقلابی، رو پای هستید، شده اید عمله های همان جانوران درنده که در خیابان، مردم را از ماشین پایین می کشیدند و می کشتند و در خانه های تیمی شان پوست جوان و نوجوان را با اتو و آتش می سوزاندند یا پوست سر و صورتشان را زنده زنده می کندند.اما شما که اینطور هشتک مهسا امینی میزنید سال به سال یکبار هم یادی از آنها نمی کنید همان شهدایی که شما، خانه و دکانتان خود را روی خون پاک آنها ساخته اید!
شاید اگر مهسا امینی آن روز با بدحجابی در خیابان راه نمی رفت (تا از این بی حجابی ناموس جامعه دریده شود و حیا از چشم مرد خانواده دزدیده شود و قانون کشور و حکم دین زیر پا گذاشته شود) در اثر اضطرابِ بازداشت یا هر دلیل دیگری متاسفانه از دنیا نمی رفت و زنده و در کنار عزیزانش بود. شاید او ناخواسته مهره بازی دیوها شد و جان عزیزش از دست رفت.
اما اگر حکمت خدا به امر دیگری اقتضا می کرد شاید هم همان روز در خانه اش یا در جای دیگری از دنیا میرفت و شایدهای دیگر... اما او آنجا از دنیا رفت برای این که شما منافقان، صورت طبیعی خودتان را نشان دهید. خیلی وقت است که ما و دوستانمان از دیجیکالا بخاطر تبلیغات ضد اخلاقی و ضد اسلامی (بر مبنای زن کالا شده) خرید نمی کنیم اما امروز که منافق چهره اش در آفتاب افتاده از دیجیکالا، اسنپ ، دیوار ، فلایتیو و هر سایت و شرکت دیگری که دروغگو باشد و از روی دست دشمن بنویسد و فتنه بپا کند و حکم دین و قانون را نادیده بگیرد نه حمایت می کنیم نه خدمات می گیریم و نه خرید می کنیم و هرجا بتوانیم دیگران را هم منصرف می کنیم.
بهتر است بگویم که مهسا امینی آن روز در میان جمعی از دختران فریب خورده مثل خودش، دچار عارضه شد نه در خانه یا خیابان، تا فتنه فتنه گران و منافقین داخلی و خارجی خود را دوباره نشان دهد. تا وقتی نان به نرخ روزخورها قرآن را پاره می کنند و آتش میزنند و به مقدسات توهین میکنند مردم ایران غیرتشان بجوشد و زیر عَلَم حسین فاطمه سلام الله علیه تکبیر بگویند و یا لثارات الحسین بگویند.
بزودی روزی میرسد که دختران فریب خوده مثل مهسا می فهمند مهره بازی دشمن خودشان هستند دشمنانِ دوست نمایِ عشوه گری چون مسیح علی نژاد که نه چون مسیح است و نه از تبار علی (علیه السلام)... باید اسمش عشوه گر سفیانی منش باشد یا هر اسم دیگری جز این اسم. بیچاره خانواده علینژاد خدا نجاتشان دهد.