ناگفته های دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری

در بخشی از کتاب «روایت انتخاب دوازدهم»، حجت‌الاسلام رئیسی ... می‌گوید: «آقای علی لاریجانی مرکز پژوهش‌های مجلس را مامور کرده بود تا جزواتی علیه من و آقای قالیباف یعنی کاندیداهای انقلابی آماده کند و پخش می‌کردند...
کتاب «روایت انتخاب دوازدهم» توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی به قلم مهراد نجفی روانه بازار نشر شده است. «روایت انتخاب دوازدهم» روایتی از زمینه‌‌ها، کنش‌های سیاسی و فرآیند انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۳۹۶ است که در چهار بخش به بررسی ، طرح و نتیجه‌گیری موضوع می‌پردازد.
بخش چهارم و پایانی کتاب به جایگاه تبلیغ، تخریب، اخلاق و تخلفات در انتخابات دوازدهم پرداخته و پرونده تخلفات در دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری را بر اساس مستندات بررسی کرده است.
در بخشی از این کتاب، حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به فضای انتخابات دوازدهم می‌گوید: «آقای علی لاریجانی مرکز پژوهش‌های مجلس را مامور کرده بود تا جزواتی علیه من و آقای قالیباف یعنی کاندیداهای انقلابی آماده کند و پخش می‌کردند. این ورود مجلس به انتخابات بی‌سابقه بوده است. آقای علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس که باید در این قضیه بی‌طرف باشد، از موضع مجلس آمد و رسما طرفداری کرد که بعضی از بزرگان از مراجع به ایشان اعتراض کردند که شما چرا موضع‌گیری می‌کنید؟ چرا مجلس را پشت سر یک کاندیدا وارد می‌کنید؟ مگر انتخابات نیست؟ موضع‌گیری شخص آقای علی لاریجانی و موضع‌گیری ایشان در بسیج کردن مرکز پژوهش‌های مجلس برای این جزوات که داده آوردند که چند جزوه به دست خود من هم رسید که گویا اینها خودشان را موظف می‌دانند که در رابطه با هر موضعی که ما می‌گیریم یک جزوه منتشر کنند.»  (درباره این کتاب بیشتر بدانید)
علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب «روایت انتخاب دوازدهم» علاوه بر رجوع به سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی به نشانی www.irdc.ir، به فروشگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی واقع در خیابان انقلاب، خیابان ۱۲ فروردین، بعد از خیابان شهدای ژاندارمری، نبش مجتمع ناشران مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۲۲۲۱۱۱۷۴-۰۲۱ تماس بگیرند.