بِسْمِ اللَّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ

نشانی:

ایران - تهران

برقراری ارتباط با ما از مسیرهای زیر :

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

منظومه فکری جعلی

منظومه فکری جعلی

مرور چهارده رویداد درباره تداوم اجرای سند ۲۰۳۰ در کشور و تذکر رهبر انقلاب در چهار سال گذشته

۳ مهر ۱۳۹۵
ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور برای تشکیل کارگروه ملی آموزش ۲۰۳۰
معاون اول رئیس جمهور رسما مصوبه هیئت وزیران مبنی بر تشکیل کارگروهی که وظیفه پیگیری و اجرای سیاست های سند ۲۰۳۰ را بر عهده دارد، اجرا کرد. در متن خبری که در این باره توسط پایگاه اطلاع رسانی دولت منتشر شد ادعا شده بود که این سند در آبان سال ۹۴ به امضای وزرای آموزش و پرورش کشورهای مختلف از جمله ایران رسیده و مفاد این سند از سال ۹۵ در کشور در حال اجرا است. (منبع خبرگزاری ایرنا)

۲۰ آذر ۱۳۹۵
رونمایی از سند ۲۰۳۰ با حضور وزیر آموزش و پرورش و وزیر علوم

۱۷ اردیبهشت ۹۶
رهبر انقلاب: ما سند های بالا دستی داریم احتیاج به این سند وجود ندارد
اولین باری که رهبر انقلاب درباره اجرای سند ۲۰۳۰ در مراکز آموزشی تذکر دادند، در دیدار معلمان با ایشان در اردیبهشت ۹۶ بود: «اینجا جمهوری اسلامی است؛ اینجا مبنا اسلام و قرآن است؛ اینجا جایی نیست که ...

متن کامل را از اینجا بخوانید
pdf شماره ۲۵۳ هفته نامه خط حزب الله

۰ نظر
بیانیه‌ رهبر انقلاب در پی اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم

بیانیه‌ رهبر انقلاب در پی اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم

بیانیه‌ رهبر انقلاب در پی اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم

حضرت آیت‌الله‌ امام خامنه‌ای در بیانیه‌ای، اهانت اخیر یک نشریه فرانسوی به ساحت نورانی پیامبر اعظم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم را محکوم کردند.
متن بیانیه‌ی رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
بسمه‌تعالی
گناه بزرگ و نابخشودنی یک نشریّه‌ی فرانسوی در اهانت به چهر‌ه‌ی نورانی و قدسی حضرت رسول اعظم (صلّی الله علیه و آله) بار دیگر عناد و کینه‌ی شرارت‌بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه‌ی مسلمانان را آشکار ساخت. بهانه‌ی آزادی بیان برای محکوم نکردن این جرم بزرگ که از سوی برخی سیاستمداران فرانسوی گفته شده کاملاً مردود و غلط و عوام‌فریبانه است. سیاستهای عمیقاً ضدّ اسلامیِ صهیونیست‌ها و دولتهای استکباری عامل این‌گونه حرکتهای دشمنانه است که هر چند یکبار بُروز می‌یابد. این حرکت در این برهه‌ی زمانی میتواند، نیز به انگیزه‌ی منصرف کردن ذهن ملّتها و دولتهای غرب آسیا از نقشه‌های شومی باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این منطقه در سر دارند. ملّتهای مسلمان بویژه کشورهای غرب آسیا، ضمن حفظ هوشیاری در مسائل این منطقه‌ی حسّاس، باید هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نکنند.
والله غالب علی امره

سیّدعلی خامنه‌ای  ۹۹/۶/۱۸ 

https://khamenei.ir

۰ نظر
تأثیر امر و نهی زبانی اگر انجام گیرد از تأثیر مشت پولادین حکومتها بیشتر است

تأثیر امر و نهی زبانی اگر انجام گیرد از تأثیر مشت پولادین حکومتها بیشتر است

خداوند متعال برای آن کسانی که وعده‌ی نصرت داده است، شرطی مقرّر فرموده است: وَ اِنَّ اللهَ عَلی نَصرِهِم لَقَدیر؛ اَلَّذینَ اِن مَکَّنّاهُم فِی الاَرضِ اَقامُوا الصَلوةَ وَ ءاتَوُا الزَّکوة وَ اَمَروا بِالمَعروفِ وَ نَهَوا عَنِ المُنکَرِ وَ لِلّهِ عاقِبةُ الاُمور. خداوند متعال چهار شاخص را در این آیه‌ی شریفه برای آن مؤمنانی که قدرت در اختیار آنها قرار میگیرد و از زیر سلطه‌ی قدرتمندان جائر خارج میشوند، معیّن کرده و وعده کرده است که «اِنَّ اللهَ عَلی نَصرِهِم لَقَدیر»؛ خدای متعال قادر است که یک چنین ملّتی را نصرت کند و یقیناً هم نصرت خواهد کرد. از این چهار شرط، یکی نماز است، یکی زکات است، یکی امر به معروف است و دیگری نهی از منکر. هر کدام این چهار خصوصیّت و چهار شاخص، یک جنبه‌ی فردی و شخصی دارند، لکن در کنار آن، یک جنبه‌ی اجتماعی و تأثیر در نظام‌سازی اجتماعی

ادامه مطلب...