نامه جمعی از طلاب و دانشجویان به مردم ایران

بسمه تعالی
مردم عزیز ایران!
نامه پراکنی به رهبر عزیز انقلاب از بیان فردی به نام «موسوی خوئینی‌ها» در کسوت دبیرکل تشکیلات موسوم به «مجمع روحانیون مبارز» و متوجهِ رهبری نمودنِ مشکلات ایجاد شده توسط شبکه نفاق و نیرنگ، نشان داد که شهید قاسم سلیمانی به درستی نسبت به جریان ساده‌لوح یا آلوده؛ انذار داد که «من متاسفم بعضی‌ها به‌جای نامه سرگشاده نوشتن به استکبار و صهیونیست و دشمن، نامه سرگشاده به ولیّ ایستاده در خط مقدم در مقابل دشمن می‌نویسند». گلایه‌ای که نظیر آن را در جای‌جای کلام نورانی امام راحل(ره) و به‌خصوص در «منشور روحانیت» دیده‌ایم.
حقیقتا جای تأسف و تعجب است که چگونه برخی عناصر معمم در همراهی توأم با فریاد یا سکوت خود با مسببان خام یا خائن اوضاع کنونی، آتش به معیشت مردم انداخته‌اند و در عین حال نیز طلبکارانه و برای حفظ مال و منبر و مرید -اگر نگوییم بنابر مأموریت- اقدام به فرافکنی می‌کنند؛ و اینجاست که باید گفت تزویر اگر نبود، زر و زور دوامی نداشت.
به یاد نداریم که این دین فروشان دنیا پرست واکنشی به درس مذاکره گرفتن از عاشورا، زیر سؤال بردن مبنای ولایت امیرالمؤمنین(ع) و تحریف قرآن و سیره رسول الله(ص) در خصوص ادعای عجیب اصرار پیامبر(ص) به توافق با کفار پس از هر خدعه و خیانت آنان، نشان داده باشند.
و به خاطر نمی‌آوریم که بی‌توجهی و لطمه دولتمردان به اقتصاد و اعتماد عمومی در دولت پرخسارت کنونی را شماتت کرده باشند.
حال چگونه باور کنیم که دغدغه معیشت و معاد مردم، آنان را به نامه و بیانیه واداشته است؟
چطور ممکن است هم سنگ درد فقر مردم و بیکاری فرزندان‌شان را به سینه زد و هم نزدیکان آلوده و عیاش خود را در گلوگاه‌های قدرت و ثروت قرار داد و مصون از هر تعرضی نگاه داشت؟
گرچه رنج پرشمار است و سخن بسیار، کلام کوتاه می‌کنیم و این رنج‌نامه را با فرازی از تذکر حضرت امام(ره) خاتمه می‌دهیم که «استکبار وقتی که از نابودی مطلق روحانیت و حوزه‌ها مأیوس شد، دو راه برای ضربه زدن انتخاب نمود؛ یکی راه ارعاب و زور و دیگری راه خدعه و نفوذ».
۹۹/۴/۱۰

🖋 اسامی امضا کنندگان نامه درحال تکمیل و افزایش است و متعاقبا در رسانه‌ها منتشر می‌گردد. جهت امضاء متن «نام و نام‌خانوادگی + مشخصات تحصیلی و یا شغلی» خود را به آیدی @velayat_suldier3131 در تلگرام یا ایتا یا بله ارسال نمایید.

@bidariymelat

بیداری ملت