کاسبان تحریف: باز هم تحریف به دست دلباختگان به «وعده اشرار»

تحریف بیانات رهبر انقلاب در روزنامه های اصلاح طلب

به نقل از خبرگزاری مشرق: رهبر معظم انقلاب دیروز در دیدار دست‌اندرکاران مراسم سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و خانواده آن شهید فرمودند: «به دشمن اعتماد نکنید، این توصیه‌ قطعی من است. به دشمن اعتماد نکنید. برای مسیر رفع مشکلات مردم، برای درست شدن آینده‌ کشور به وعده‌ این و آن اعتماد نکنید، این توصیه‌ به مسئولین است. این وعده‌ها وعده‌ خوبان نیست؛ وعده بَدان و اشرار است امّا آن هم از هر صدتایش یکی وفا نکند! دشمنی‌ها را از یاد نبرید. دشمنی کردند. دیدید که آمریکای ترامپ و آمریکای اوباما با شما چه کرد. [البتّه] این فقط مال ترامپ نیست که حالا مثلاً فرض کنید چون ترامپ رفت، بگویند تمام شد؛ نه، آمریکای اوباما هم با شما بدی کرد، با ملّت ایران بدی کرد و سه کشور اروپایی هم همین جور. این سه کشور اروپایی نهایت بدعملی را انجام دادند و لئامت را و دورویی و نفاق را در مقابل ملّت ایران نشان دادند».
ایشان همچنین در بیانات مذکور تاکید کردند: «رفع تحریم دست دشمن است، و خنثی‌کردن تحریم دست ما است، غیر از این است؟ ما که نمی‌توانیم خودمان رفع تحریم کنیم، دشمن باید رفع تحریم کند امّا خودمان می‌توانیم این تحریم دشمن را خنثی کنیم. پس این مقدّم است، این درست است، بیشتر دنبال این باشیم. البتّه نمی‌گویم دنبال رفع تحریم نباشیم؛ چرا، واقعاً اگر بتوانیم تحریم را رفع کنیم، یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم. البتّه چهار سال است تأخیر شده [یعنی] از سال ۹۵ بنا بوده همه‌ تحریم‌ها یکباره برداشته بشود [امّا] تا الان نه فقط برداشته نشده، زیاد هم شده».
مقام معظم رهبری در ادامه تصریح کردند: «اگر بتوان با روش درست، عاقلانه، ایرانی- اسلامی و عزتمندانه تحریم‌ها را برطرف کرد باید این کار را انجام داد اما تمرکز عمده باید بر خنثی‌سازی تحریم‌ها باشد که ابتکار آن به دست شما است». متن کامل بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی)

 
برخی روزنامه های اصلاح طلب بیانات رهبر معظم انقلاب را تحریف و تقطیع کردند. به این تیترها توجه کنید:

- روزنامه اعتماد: نباید حتی یک ساعت در رفع تحریم تاخیر کنیم.
- روزنامه شرق: اگر بتوان تحریم را رفع کرد، یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم
- روزنامه همشهری: اگر بتوان تحریم را رفع کرد، یک ساعت هم نباید تاخیر کنیم
- روزنامه سازندگی: در رفع تحریم ها یک ساعت هم نباید تاخیر کنیم
- روزنامه آرمان: در رفع تحریم ها یک ساعت هم نباید تاخیر کنیم
- روزنامه ابتکار: اگر بتوان تحریم را رفع کرد، حتی یک ساعت هم نباید تاخیر کنیم
- روزنامه شهروند: اگر بتوان تحریم را رفع کرد، حتی یک ساعت هم نباید تاخیر کنیم
- روزنامه مردم سالاری: برای رفع تحریم ها حتی یک ساعت هم نباید تاخیر کنیم

رهبر معظم انقلاب- ۱۰ مرداد ۹۹- فرمودند: «به موازات تحریم، یک جریان تحریف هم است؛ تحریف حقایق. هدف تحریف دو چیز است. یکی ضربه زدن به روحیه مردم است. یکی آدرس غلط دادن برای رفع مشکل تحریم است».
ایشان در ادامه تاکید کردند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم هم قطعاً شکست خواهد خورد؛ چراکه عرصه جنگ اراده‌هاست». متن کامل بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی) در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت عید قربان
علیرغم اینکه دولتمردان صراحتا اذعان کرده اند که در پسابرجام تحریم ها افزایش یافته و علیرغم آنکه در پسابرجام قیمت دلار تا حدود ۱۰ برابر و قیمت مسکن تا حدود ۶ برابر افزایش یافته و قیمت سکه و خودرو و مرغ و تخم مرغ سر به فلک کشیده، اما رسانه های اصلاح طلب همچنان اصرار دارند که مدل خسارت بار برجام ادامه یابد.
به نظر شما از این صریح تر می توان با ترامپ و نتانیاهو و پمپئو و بایدن و بلینکن و آبرامز و...دیگر دشمنان مردم ایران همصدا شد!؟ متن کامل گزارش را از اینجا بخوانید.

منبع: خبرگزاری مشرق